فیس بک کے لیے دلچسپ پوسٹس بنائیں

1,527

آپ نے یقیناً فیس بک پر جعلی مزاحیہ پوسٹس دیکھی ہوں گی۔ اگر آپ چاہیں تو آپ بھی ایسی پوسٹس بہت ہی آسانی سے بنا سکتے ہیں۔ پوسٹ بنانے کے لیے یہ ویب سائٹ وزٹ کریں:
http://thewallmachine.com
یہاں آپ کو اپنی فیس بک کی آئی ڈی سے لاگ اِن ہونا پڑے گا۔ لاگ اِن ہونے کے بعد ایک نمونے کی پوسٹ آپ کے سامنے موجود ہو گی۔ اسے آپ جیسے چاہیں ایڈٹ کر سکتے ہیں۔ پروفائل پکچر پر کلک کر کے تصویر منتخب کر سکتے ہیں۔ تصویر اپ لوڈ کی جا سکتی ہے، گوگل سے تلاش کر کے منتخب کی جا سکتی یا اپنے فیس بک فرینڈ میں سے جسے چاہیں منتخب کر لیں جس کے نام سے آپ تبصرہ یا پوسٹ لگانا چاہتے ہوں۔
یہ کام مکمل کرنے کے بعد پوسٹ پر کلک کر کے اسے ایڈٹ کر کے کچھ بھی اپنی مرضی سے لکھ لیں۔ پوسٹ پر مارک زکربرگ کی جانب سے پہلا لائیک بھی موجود ہو گا۔ اس نام پر کلک کر کے آپ اپنی مرضی سے جو چاہیں نام ٹائپ کر سکتے ہیں۔ اس طرح یوں محسوس ہو گا جیسے اس بندے نے اس پوسٹ کو لائیک کیا ہے۔
اب نیچے آپ جتنے چاہیں تبصرے بھی شامل کر سکتے ہیں۔ تبصرہ شامل کرنے کے لیے پلس کے بٹن پر کلک کریں اور وہی پوسٹ والا عمل دوبارہ دُہرانا پڑے گا۔ یعنی تصویر منتخب کریں، نام لکھیں اور تبصرہ ٹائپ کر دیں۔ تبصرے شامل کرنے کے بعد ان کی ترتیب بھی بدلی جا سکتی ہے یعنی انھیں اوپر نیچے کیا جا سکتا ہے۔ تمام کارروائی مکمل کرنے کے بعد آپ اسے محفوظ کر کے اپنی وال پر شیئر کر سکتے ہیں۔ تبصرے کے علاوہ فوٹو، فرینڈشپ، ریلیشن شپ، لائیک اور ایونٹ کی پوسٹ بھی بنائی جا سکتی ہے۔

 

(یہ تحریر کمپیوٹنگ شمارہ جنوری 2014 میں شائع ہوئی)